Administrari Imobile

Din dorinta de a fi cat mai aproape de proprii clienti, incercam sa limitam distantele si obstacolele dintre acestia si sectorul imobiliar atat la nivel national cat si international oferind servicii profesionale de consultanta, analiza, evaluare, reprezentare, intermediere si administrare imobiliara. In speranta de a deveni buni parteneri de afaceri ai clientilor nostri, ne straduim sa oferim servicii cat mai calitative si exclusive.

Zilnic ne confruntam pe piata imobiliara nationala si internationala cu o multitudine de clienti incapabili de a-si administra personal propietatea din diferite motive precum: lipsa de timp, distante de sute sau mii de km, nepricepere, demotivati de cozile interminabile si/sau birocratia romana, frica de a nu ramane cu pagube materiale si financiare de pe urma chiriasilor, evitarea discutiilor cu prieteni sau rude apropriate pentru o administrare eronata, etc. Acestea sunt doar o mica parte din motivele care ne propulseaza in a oferi clientilor nostri pe langa serviciile de intermediere si varianta de administrare imobiliara, lucru care de fapt este prezent de zeci de ani in tari dezvoltate si totodata tot mai solicitat si la noi in tara. Datorita experientei dobandite in sectorul intermedierilor si administrarilor imobiliare atat la nivel national cat si international cu peste 17 ani de experienta la activ, consideram ca suntem calificati in a oferi servicii si solutii profesionale clientilor nostri, legate de sectorul imobiliar. Totodata, pentru solutionarea unor posibile probleme intampinate in decursul perioadei contractuale dintre proprietari si chiriasi oferim clientilor nostri si un parteneriat cu profesionisti din sectorul: Juridic, Administrativ, Financiar, Asigurari, Meseriasi, Distribuitori etc.

Uneori, din diferite motive, suntem nevoiti sa luam masuri sau decizii rapide, legate de propriul bun imobiliar sau contracte incheiate cu terte persoane fie ele fizice sau juridice. Lipsa de timp, absenta proprietarului sau a unui reprezentant al acestuia se poate dovedi costisitoare in cazuri de urgenta. Uneori problemele pot fi simple sau se pot dovedi complexe, fiind nevoie de a interveni rapid pentru a lua decizia corecta. In cazul in care detineti o proprietate situata in Sibiu sau intr-unul din judetele/orasele in care suntem prezenti cu filiale TKI, va incurajam sa apelati la serviciile noastre pentru a va simplifica viata in calitate de clienti proprietari/mandatari.

Oferta noastra de servicii se adreseaza urmatoarelor categorii de proprietari precum:

  • Investitori care au achizitionat sau doresc achizitionarea de proprietati imobiliare fara a se implica personal in administrarea acestora;
  • Cetateni emigrati care detin inca proprietati in Romania;
  • Mosteniri sau retrocedari pentru care se doreste administrarea imobiliara;
  • Proprietari care doresc administarea imobiliara din lipsa de timp sau alte motive;
  • Societati comerciale care doresc servicii specializate de administrare imobiliara.

Servicii oferite pentru administrarea imobiliara

  • Administrarea documentelor aferente proprietatii;
  • Administrarea contractelor de intretinere incheiate cu furnizorii de servicii;
  • Asigurarea unei liste de parteneri TKI specializati in diferite sectoare precum: (Juridic, Administrativ, Financiar, Asigurari, Meseriasi, Proiectare si Executie... etc);
  • Colectarea chiriilor si gestionarea acestora in functie de cheltuielile necesare si doveditoare;
  • Transferuri banesti in tara si in strainatate (transferul chiriei);
  • Verificarea consumuriilor, plata facturilor de intretinere cat si a impozitelor, taxelor, etc;
  • Reprezentarea proprietarului in fata autoritatilor publice si private, administratiilor de bloc, etc;
  • Reprezentarea proprietarului in fata organelor fiscale;
  • Asigurarea proprietatii si urmarirea actiuniilor de judecata cat si incasarea despagubirilor;
  • Obtinerea schimbului de destinatie pentru contractele incheiate cu persoane juridice;
  • Administrarea lucrarilor de renovare si amenajare necesare sau stabilite de proprietar;
  • Vizitarea regulata a proprietatii pentru a verifica starea imobilului cat si respectarea obligatiilor contractuale;
  • Redactarea, modificarea, prelungirea sau rezilierea contractelor de inchiriere;
  • Incheierea procesului verbal de predare/primire a proprietatii si a bunurilor existente;
  • Inspectarea proprietatii si a bunuriilor la incheierea/rezilierea contractului de inchiriere;
  • Beneficierea contracost a serviciilor de supraveghere, curatenie, etc.

Toate aceste servicii se ofera prin incheierea unui contract de prestatri servicii incheiat intre SC TEKNOCASA INTERMED SRL si clientul beneficiar cat si prin procura speciala notariala acordata de catre client in favoarea Prestatorului.

Conditii contractuale solicitate chiriasilor:

  • Garantie contractuala (Avans) minim 2-3 luni;
  • Perioada contractuala minima 1 an;
  • Penalizarea cu pierderea garantiei in caz de nerespectarea perioadei contractuale;
  • Penalizari de 0,5% pentru fiecare zi de intarziere pentru neplata chiriei la termenul scadent;
  • Pentru neachitarea chiriei in termen de 30 zile se reziliaza contractul si se actioneaza in instanta pentru recuperarea prejudiciului adus;
  • Agentia imobiliara nu percepe comision din partea chiriasilor.

Costuri adresate clientilor pentru serviciile de administrare imobiliara

  • Pentru inchirierea si administrarea unei proprietati se percepe o remuneratie in valoare de 100% din prima luna de chirie plus 30% din profitul lunar net;
  • Procentul de 30% se percepe din a doua luna de administrare;
  • Pentru adinistrarea unui imobil deja inchiriat se percepe 30% din profitul net pentru fiecare luna contactuala;
  • Pentru alte tipuri de administrare, atat colaborarea cat si remuneratia se stabilesc in functie de acordurile dintre Prestator si Client.
Acest site foloseste cookie-uri. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe